Notícies‎ > ‎

400 alumnes d'ESO i de Batxillerat d'Arts afegeixen valor als bitllets d'euro a través de l'art

8 de nov. 2012, 7:19 publicada per Àngels Doñate   [ actualitzat el 9 de nov. 2012, 5:07 ]

Escultures, pintures, collages, dibuixos, dibuixos digitals, peces de roba... a partir dels bitllets d'euro són les propostes que els alumnes de Visual i Plàstica d'ESO  i alumnes i antics alumnes del Batxillerat Artístic de l'Escola Pia Santa Anna-Mataró exposaran i posaran a la venda, per aconseguir diners per a la Marató de TV3. Diners, valor afegit és una exposició que es pot visitar a l'espai municipal de  Can Palauet (Mataró) amb motiu dels 275 anys de l'Escola Pia Santa Anna-Mataró, fins al dia 9 de desembre. Paral·lelament, se celebrarà una vetllada de música, dansa i poesia i una xerrada de Lluís Bassat, publicista i col·leccionista d'art contemporani.

La deconstrucció d'un bitllet de 500 euros exposada en una vitrina per un estudiant d'arquitectura, un bitllet imaginari teixit a gantxet per una jove dissenyadora de moda, una dona jove intentant atrapar un bitllet pintada per una il·lustradora o el reciclatge dels bitllets són només algunes de les 400 propostes que es poden veure i adquirir en el marc de la mostra Diners, valor afegit.

Durant el mes que dura la mostra, es faran dues activitats paral·leles:
  • El dissabte dia 10 a les 19:00 hores: una vetllada de música, poesia i dansa a càrrec d'alumnes i antics alumnes. Tot plegat igualment al voltant del concepte dels diners.
  • El divendres 30, també a les 19:00, una visita guiada a l'exposició a càrrec del comissari i a les 20:00 hi haurà una conferència del Sr. Lluís Bassat (reconegut publicista i propietari de la col·lecció d'art contemporani Bassat, amb més de 3.500 peces)