Notícies‎ > ‎

2a edició dels VESPRES de RECERCA de l'Escola Pia Balmes

17 d’abr. 2013, 6:32 publicada per Àngels Doñate
L'acte que tindrà lloc el proper dijous 18 d'abril a les 18:30 h, al saló d'actes de l'Escola Pia Balmes. Els Vespres de Recerca és un acte organitzat per AMPA i Escola, on es vol fer un reconeixement públic a l’esforç i la bona feina que fan els alumnes de Batxillerat amb els Treballs de Recerca. El Treball de Recerca és un treball d’investigació que està específicament dissenyat perquè l’alumne apliqui les seves capacitats de recerca i els coneixements i metodologies adquirides durant els 15 anys de la seva vida escolar.

Amb l’objectiu de premiar l’excel·lència, gaudirem de l’exposició oral d’alguns dels alumnes que han fet un treball d’excel·lent i que voluntàriament hi han volgut participar.