Notícies‎ > ‎

20 anys de Vespres Científics a Nostra Senyora

28 d’abr. 2017, 1:20 publicada per Comunicacio Escola Pia

Els “Vespres científics” de l’Escola Pia Nostra Senyora fan 20 anys. Era 1997 quan es va fer el primer vespre que va consistir en una observació de les estrelles. Des de l’inici es va concebre com una activitat escolar diferent oberta a tothom: alumnes, exalumnes, professors, pares, ...

Són un aprenentatge interactiu i del tot experimental dels conceptes més clàssics i actuals de la ciència. A nivells comprensibles per a tothom i sense fórmules. Des de fa 20 anys cada curs s’han fet 9 sessions temàtiques diferents en divendres al vespre amb grups molt reduïts de participants en cada sessió.

Des de l’inici i fins ara han estat concebuts per Josep M Valls, llicenciat en Ciències Químiques i durant 40 anys dedicat a l'ensenyament de la Física i la Química en diversos centres de l'Escola Pia i ara jubilat. I també per la Marta Segura, llicenciada en Ciències Químiques i professora de l'Escola Pia Nostra Senyora. Aquest tàndem ha arribat fins aquest 2017 organitzant un 20é aniversari que avui fa un dels principals actes, amb la intervenció del divulgador científic Anicet Cosialls.