Notícies‎ > ‎

1.500 infants i joves s’apleguen a Calella per celebrar l’Aplec del Mou-te

16 d’abr. 2015, 4:15 publicada per Comunicació Escola Pia
Els propers  dies 18 i 19 d’abril l’Escola Pia de Calella acollirà l’Aplec del Mou-te!, la festa anual de tots els grups de nens i joves de les diferents escoles de l’Escola Pia de Catalunya. Com a novetat aquest any l’Aplec durarà tot un cap de setmana, en el qual infants i monitors conviuran i uniran forces participant, sota el lema Brilla, en diverses proves per aconseguir retornar la llum que el malvat “Fosc” ha robat.

Durant el dissabte arribaran els diversos grups que hi passaran el cap de setmana, i en companyia de la batukada, participarem en una gimkana per Calella que donarà a conèixer la ciutat a tots els participants. El diumenge es celebrarà una fira on cada Mou-te comptarà amb un estand on es portaran a terme diferents activitats.

ą
Comunicació Escola Pia,