Notícies‎ > ‎

14 estudiants de l'Escola Pia reben la distinció de les PAU 2016

19 de jul. 2016, 2:48 publicada per Comunicacio Escola Pia

14 alumnes de l’Escola Pia de Catalunya, juntament amb 416 joves més, han rebut  les distincions als estudiants que han obtingut una qualificació d'Excel·lent en les proves d'accés a la universitat (PAU) del passat mes de juny. La nota d’aquests estudiants en la fase general de les proves ha estat igual o superior a 9.

En una cerimònia celebrada a l’Auditori de Barcelona aquest dilluns, dia 18 de juliol, els estudiants distingits, acompanyats per les seves famílies i pels responsables dels centres, han recollit un guardó que es lliura des de l’any 2011.

Per centres l’Escola Pia de Mataró quatre alumnes han obtingut una qualificació d’Excel·lent; Jan Xarrié, Arnau Farré, Alejandro González i Carmen Pérez. Per  l’Escola Pia Terrassa Mireia Castro, Bernat Servitje i Marta Pérez. Dos alumnes de batxillerat de l’Escola Pia Granollers han superat el 9; Maria Ayguasenosa i Mar Tura. A Sant Antoni l’Alba Gascón,  a Nostra Senyora l’Aram Ruiz, la Laura Martino, de Caldes, la Marta Ambròs, d’Igualada i la Judith Puig, de Vilanova.

El conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, exalumne de Balaguer i Terrassa, s’ha adreçat als alumnes distingits i ha destacat que aquest acte és “un reconeixement a la feina ben feta i a la que continuarem fent”. En aquest sentit, ha animat als guardonats a aprofitar “les grans oportunitats de formació” que els ofereixen les universitats catalanes. També els ha demanat: “Feu servir el vostre talent per canviat el món en el que vivim, i feu-ho en equip”.