Notícies‎ > ‎

14 alumnes d’Escola Pia de Catalunya superen el 9 a les Proves d’Accés a la Universitat

30 de juny 2016, 2:36 publicada per Comunicacio Escola Pia

Les proves d’Accés a la Universitat han deixat enguany un gran nombre d’alumnes de l’Escola Pia de Catalunya amb notes superiors al 9. Concretament són 14 dels 420 joves a tota Catalunya que han obtingut aquesta qualificació, el que significa un 3,3% del total.

A l’Escola Pia de Mataró quatre alumnes han obtingut una qualificació d’Excel·lent; Jan Xarrié i Arnau Farré un 9,3, i Alejandro González i Carmen Pérez un 9.

A l’Escola Pia Terrassa Mireia Castro i Bernat Servitje tenen un 9,3 mentre que Marta Pérez ha obtingut un 9,2.  Dos alumnes de batxillerat de l’Escola Pia Granollers han superat el 9; Maria Ayguasenosa un 9,2 i Mar Tura un 9,1. A Sant Antoni l’Alba Gascón ha obntingut un 9,4 i a Nostra Senyora l’Aram Ruiz un 9,050.

Finalment la Laura Martino, de Caldes, la Marta Ambròs, d’Igualada i la Judith Puig, de Vilanova han tret totes un 9.

El proper dia 18 de juliols aquests 14 joves rebran de mans del govern les distincions als estudiants que han obtingut una qualificació d'Excel·lent . La Generalitat va crear aquests guardons, el 2001, amb la finalitat de premiar els alumnes que havien obtingut millors resultats en les PAU.