Notícies‎ > ‎

120 alumnes d’ESO i Batxillerat participen a les jornades de formació audiovisual a l’ESCAC

2 de febr. 2017, 5:20 publicada per Comunicacio Escola Pia   [ actualitzat el 2 de febr. 2017, 5:21 ]

120 alumnes de Barcelona, Mataró, Sitges, Terrassa, Sabadell i Igualada han participat a les jornades de formació fetes a l’Escola Superior  de Cinema i Audiovisuals de Catalunya. Durant aquest dimecres i dijous les noies i els nois d’aquests col·legis han realitzat diferents xerrades i tallers a les instal·lacions de l’ESCAC a Terrassa.

Què hi ha darrera dels muntatges cinematogràfics que veiem a les grans pantalles o a la televisió? Quin és el paper de la publicitat o com fer un guió i triar el millor vestuari d’època? Aspectes rellevants del món del cinema que els professors de l’ESCAC han transmès en dues jornades magistrals de formació amb sessions teòriques i pràctiques.

Aquestes Jornades Formatives Audiovisuals s'emmarquen dins la Mostra Audiovisual que organitza l’Escola Pia de Catalunya, amb la col·laboració de l’ESCAC, des de fa 6 anys. Aquesta mostra recull i dóna a conèixer els treballs més destacats i produïts pels estudiants en quatre àmbits: publicitat, ficció, documental i videoart. Entre els seus objectius hi ha estimular l’interès pel món audiovisual entre els nois i noies i fomentar la creativitat.