Jordi Parés, del Grup d’Animació a la Lectura, al Diari de l’Educació

Pàgina inicial/Educació, home_educacio/Jordi Parés, del Grup d’Animació a la Lectura, al Diari de l’Educació

21 de Desembre, Diari de l’Educació

“Regalar un llibre a un infant hauria de ser una cosa tan habitual, com qui compra roba, surt a sopar o regala flors als qui s’estima. Regalar llibres és convidar a viure històries extraordinàries i de pas una manera d’enriquir-se interiorment.

Ara que s’apropen les festes nadalenques tothom va de corcoll buscant els regals més originals i sorprenents per a les persones que més s’estima, i a mi no se m’acudeix res més original que regalar un llibre i encertar amb aquella història a la persona a qui l’hi regalo.

Doncs bé, això que em sembla de sentit comú, he pogut anar comprovant durant els anys a l’escola que no és tan habitual. Tornant de vacances de Nadal sempre m’agrada preguntar als meus alumnes d’infantil quins llibres els han regalat, i per sorpresa meva poc més de quatre o cinc alumnes per classe han rebut algun llibre entre els seus regals nadalencs” (…)

Regala’m un llibre per Nadal

2017-12-22T13:31:29+00:00 Educació, home_educacio|