Pàgina inicial/Educació/Presentació oficial a nivell estatal de la Copa Colegial 2018: seguim promovent passió pel bàsquet escolar

Ahir l’Escola va ser escenari de la presentació oficial a nivell estatal de la Copa Colegial 2018, rubricant l’acord de cinc anys signat el passat mes de novembre a Madrid entre l’Eurolliga i la Fundació Bàsquet Col·legial (FBC). L’objectiu de l’acord és promoure i difondre el bàsquet i els seus valors a les escoles d’Espanya.

Un dels principals mitjans per aconseguir aquest objectiu és la Copa Col·legial, una competició entre escoles a tot Espanya i que des d’enguany comptarà amb l’Eurolliga com a patrocinador oficial i col·laborador.

A la presentació han assistit Jordi Bertomeu, president i CEO de l’Eurolliga, Alberto López Ribe, President de la Fundació Bàsquet Col·legial (FBC), Xavier Bertolín, director de l’àrea Educativa de la Fundació Bancària “La Caixa”, un dels patrocinadors del esdeveniment per tercer any i José Martín, director de la nostra Escola.

L’acte va ser presentat per l’exjugador d’Estudiants i director de la Copa Colegial, Pablo Martínez Arroyo. També van estar t presents l’exjugador de bàsquet del FC Barcelona Audie Norris, ambaixador de la Copa Col·legial, al costat de Víctor Claver i Pau Ribas, jugadors de la primera plantilla barcelonista.

En l’impressionant pati central de l’escola, un nombrós nombre de nens i nenes va compartir diverses activitats de bàsquet i van poder xerrar i demanar-los una autògraf a Norris, Claver i Ribas com a colofó ​​d’un brillant acte.

2018-01-26T16:24:39+00:00