Pàgina inicial/Educació/Foment de l’èxit i l’excel·lència amb el MISTI Global Teaching Lab, a l’Escola Pia Sarrià

L’Escola Pia Sarrià-Calassanç participa en el programa MISTI Global Teaching Lab, impulsat pel Massachusetts Institute of Technology (MIT, Boston, EUA) i La Fundació Catalunya La Pedrera.

Aquest és un programa de la prestigiosa universitat americana, que consisteix en què els seus estudiants facin una estada de quatre setmanes en un centre d’ensenyament de secundària català per desenvolupar tasques de docència de les matèries de ciència, tecnologia, enginyeria i/o matemàtiques (STEM) de 4t d’ESO i Batxillerat.

L’Escola Pia Sarrià-Calassanç acull a l’alumna del MIT Sofía Lobo, l’especialitat de la qual és l’enginyeria de materials. La Sofia s’allotja amb una família de l’escola i imparteix classes de química, matemàtiques i programació en anglès a 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Donem la benvinguda a la Sofía!

Un exemple més de la col·laboració de l’escola en projectes organitzats per altres entitats amb les quals compartim l’objectiu de fomentar l’excel·lència en educación.

2018-01-31T00:04:37+00:00