Pàgina inicial/Educació/Una antiga alumna de l’Escola Pia Nostra Senyora guanya el concurs #Dreamer12 del programa IMAGINE #SiliconValley2018

El premi inclou un mes de formació en el centre de creativitat Imagine a San Francisco, Califòrnia.

Judith Sirera és una enginyera Multimèdia de Barcelona i estudiant en el MIT Media Lab, Judith viatjarà a San Francisco amb totes les despeses pagades per participar durant tot el mes de juliol en el programa de creativitat Imagine Silicon Valley 2018. Judith tindrà l’oportunitat de realitzar una immersió en l’ecosistema de Silicon Valley a partir d’un complet programa de visites a les empreses i universitats més innovadores del món (Google, Facebook, Twitter, Airbnb, Stanford University, Berkley, etc.) i de conferències d’experts internacionals en innovació i creativitat.

Judith Sirera ha guanyat un concurs en què hi van participar centenars d’aspirants. La prova consistia en un vídeo de presentació i els seus credencials professionals. D’entre tots els participants van ser seleccionats 10 finalistes per a la darrera ronda de vots. Després de competir durant una setmana, el concurs va acabar amb la puntuació següent:

Els punts, sobre un màxim de 50 possibles, es podien aconseguir amb els vots d’un jurat d’experts, de l’staff de Imagine, dels participants d’edicions anteriors, d’entrevistes personals i dels vots obtinguts en la pàgina de facebook de Imagine.

2018-07-06T15:42:17+00:00