Pàgina inicial/Educació/Alumnes de l’Escola Pia de Tarrega i l’obra L’arbre Fènix dels petits silencis, al Festival Embarrat

El darrer cap de setmana de maig se celebra el Festival Embarrat , de creació contemporània i patrimoni industrial, a Cal Trepat, unes naus modernistes de Tàrrega. EMBARRAT és “un festival pluridisciplinari i transversal que recull les tendències més actuals en el món de l’art i la creació contemporània, alhora que dóna visibilitat i impuls a l’obra dels nous creadors emergents que utilitzen la experimentació i la exploració de nous llenguatges artístics com a via d’expressió”.

L’acció inaugural, “L’arbre Fènix dels petits silencis” és una acció participativa a càrrec dels alumnes de 3er de l’Escola Pia de Tàrrega, que conclou la instal·lació amb què han estat treballant al llarg dels últims mesos.

2018-06-01T20:40:26+00:00