Alumnes comencen el curs a diferents high school públiques del Canadà

Pàgina inicial/Educació/Alumnes comencen el curs a diferents high school públiques del Canadà

Alguns alumnes de l’Escola Pia de Catalunya ja han començat el curs 2017-2018 i ho han fet a una escola del Canadà. Aquesta setmana, 14 alumnes de Sarrià han arribat a Vancouver (British Columbia), 16 de Terrassa a Winnipeg (Manitoba) i 23 de Mataró, Sitges i Granollers a Otawwa (Upper Canada) en el marc d’un programa d’immersió cultural i lingüística a una High School públic d’aquest pais americà.

Aquest programa, de deu setmanes, contempla l’assistència diària a classe, en les mateixes condicions que els estudiants canadencs i en convivència amb famílies. D’aquesta manera, els participants s’integren en un entorn completament angloparlant, no només a través de la vida acadèmica del centre educatiu, sinó també participant de la vida social i cultural gràcies als seus amics i la família d’acollida amb qui conviurà.

A banda dels beneficis que puguin néixer d’aquesta integració, aquest programa estimula l’autonomia, la iniciativa personal, el creixement i l’autosuperació. També té entre els seus objectius, despertar en l’alumnat l’interès per altres persones i cultures, maners de viure, costums etc.

L’Escola Pia de Catalunya i Colònies Jordi Turull promouen aquest intercanvi, que finalitzarà a principis de novembre.

Per què Canadà?

Canadà és un país segur, tolerant i inclusiu que ha estat el primer del món en adoptar el multi-culturalisme com a política oficial. És considerat el millor país del G7 en qualitat de vida, és líder mundial en investigació científica i, d’acord amb el Global Nation Brands Index de 2015, és el país més acollidor del món. Des del punt de vista acadèmic, Canadà és el país que més inverteix en educació del G8 i té una sòlida reputació degut a la gran qualitat del seu ensenyament públic.

2017-10-10T15:07:31+00:00