Arxiu Provincial 2018-04-20T13:01:47+00:00

ARXIU PROVINICIAL

Els objectius de l’APEPC són recollir, conservar i difondre el patrimoni documental de l’Escola Pia de Catalunya, tant el que genera la pròpia institució com els seus membres i entitats relacionades, prestar servei tècnic a la pròpia organització, atendre les consultes externes i donar suport a la investigació a estudiants, docents i a tota persona interessada en la història de la nostra entitat i de la pedagogia al nostre país.

Col·laborem activament amb altres entitats que treballen en finalitats similars, com per exemple la Biblioteca de Catalunya, participant en el Catàleg Col·lectiu del Patrimoni Bibliogràfic de Catalunya, o la Universitat de Barcelona actuant com a centre tutor del pràcticum dels alumnes del grau de Documentació.

Mes informació

Arxiu Provincial de l’Escola Pia de Catalunya