Acció Social 2017-06-14T16:23:46+00:00

NOTÍCIES ACCIÓ SOCIAL

L’Escola Pia de Catalunya és una institució viva, en construcció, que la fem possible dia a dia moltes persones amb il·lusió i dedicació. Alumnat, educadors i educadores, voluntariat, famílies, treballadors, monitors i monitores… aquí en teniu una mostra!

ENTITATS

Per fer real aquest compromís, l’Escola Pia compta amb tres entitats. A través dels seus professionals, voluntaris i projectes, concreta la seva aposta en l’àmbit social.

Des de les escoles, les parròquies, els grups, Colònies Jordi Turull, agrupaments i esplais també es desenvolupa aquesta aposta de transformació social.

PER A QUI TREBALLEM I QUÈ ELS OFERIM?

Escola de Primària i Secundària

Granges escola, Formació professional

Centre de promoció de la dona i espai d’intervenció comunitària

Escola d’Infantil i Primària

Escoles no formals i reforç escolar

Llar d’acolliment per a nens sense casa

Esplais i Casals d’Estiu

Ludoteca

Cursos d’estiu

Aula d’informàtica

Biblioteques populars

Sensibilització

Materials

Voluntariat de curta i llarga durada

Acolliment

Suport i assessorament jurídic

Alfabetització i acolliment sociolingüístic

Acompanyament a les famílies nouvingudes en el procés d’escolarització dels fills

Tastets d’oficis

Acolliment sociolingüístic

Pisos assistits

Mentoria en l’àmbit del lleure amb joves universitaris

Suport i acompanyament en microemprenedoria

Acompanyament a l’ocupabilitat

Alfabetització digital

Emprenedoria social amb mentoria

Acompanyament en la creació de microempreses

Habitatge

Formació per a la Inserció laboral: curs d’horticultura ecològica i jardineria, curs d’artesania, curs de cambrers

Habitatge

Acompanyament i acollida

VOLUNTÀRIES I VOLUNTARIS

Són la base de les nostres Fundacions. Fan possibles els projectes i formen part de la gestió de l’entitat i del disseny de les activitats. Volem que siguin agents de canvi social, que generin transformació de la realitat però també en ells mateixos. Apostem per la diversitat ja sigui d’edats, interessos, procedències per tal d’enriquir-nos amb perspectives diferents.

EDUCADORES I EDUCADORS

Un equip professional, compromès i amb passió, fa realitat els nostres projectes en el dia a dia. Comparteixen la missió, visió i valors de la institució i, a través de la seva feina, lluiten per transformar la nostra societat.

TREBALL EN XARXA

Creiem en el treball conjunt. Per això, formem part de xarxes i col·laborem amb les administracions locals en diferents espais i projectes. Destaquem: Entitats Catalanes d’Acció Social, Federació d’Entitats amb Projectes i Pisos Assistits, Federació Catalana de Voluntariat Social, Consell Municipal d’Immigració, Coordinadora Mentoria per a la Inclusió, Xarxa Òmnia, Nightingale Mentoring Network…

Vols treballar amb nosaltres?

Si ets educadora o educador tant d’educació formal com no formal, professional de suport a l’educació o tècnic/professional d’acció social, lliura’ns el teu currículum.

NIF: R0800073I

Telèfon: + 34 93 441 00 04